Gå til hovedindhold
Hjem

Top menu

  • Leder-login
  • Artikler
  • Medlemsservice

Main navigation

  • Afdelinger
    • Bjarkeungerne - Mikro(6-7 år)
    • Seeonekoblet - Mini(8-9 år)
    • Bøllespirerne - Junior(10-11 år)
    • Rolf Trop - Spejder(12-15 år)
    • Cimbrer Klan - Senior(16-23 år)
    • Paxtu
    • Bestyrelse
  • Kalender
  • Gruppen
    • Om gruppen
  • Vigtig Info
    • Hjemvespoltik
    • Opgaver
    • Pakkeliste
    • Uniform
    • Indmelding/udmelding
  • Bliv leder
  • Leder-login
  • Artikler
  • Medlemsservice
  • Bliv Spejder
6.-7. Sundby Gruppe

Indmelding/udmelding i gruppen

Her kan du læse om, hvordan du indmelder eller udmelder dit barn.

Indmelding i gruppen. 

Du bliver en del af 6.-7. Sundby, ved at skrive dig op på vores venteliste. Herfra vil vi kontakte dig, når der er plads til, at dit barn kan prøve spejder af. Dit barn kan prøve at gå til spejder max 3 gange, før I beslutter, om det er det rigtige for jer. 

Skriv dit barn på ventelisten: 

  1. Klik på "Bliv spejder"-knappen i menuen her på siden. Den linker over i vores medlemssystem.
  2. Klik på knappen under "jeg er ny", hvis du ikke har børn i gruppen i forvejen. Ellers orienter dig under "Kender vi dig allerede?".
  3. Udfyld formularen og klik "Indmeld", så skrives dit barn på ventelisten. Barnet bliver først officielt indmeldt, efter prøvegangene til spejder. 

 

Kontingentopkrævning når dit barn er indmeldt

Betaling for medlemskab bliver opkrævet via email. Modtager du ikke en opkrævning, bedes du kontakte info@6-7sundby.dk og informere herom. I opkrævningsmailen er der et link til en betalingsside, hvor du kan oplyse om betalingskort, og der kan sættes et flueben for at betale automatisk ved hver opkrævning. Betaling sker derefter hver den 31. Marts og den 28. September.

Problemer med kontingent:

Kontakt: info@6-7sundby.dk

Retningslinjer (besluttet på Grupperådet):

  • Kontingentet er på 1.200,00 DKK pr. halvår.
  • Indbetalt kontingent refunderes ikke, selvom medlemsskabet måtte ophøre før udløbet af den igangværende betalingsperiode. Det vil sige: Stopper dit barn bliver betalt kontingent ikke refunderet.
  • Opkrævning sker halvårligt på specifikke datoer:
    • 31. Marts
    • 28. September

 

Sådan udmelder du dit barn

Vi er kede af, at dit barn stopper til spejder. Det er dit ansvar, som forælder at udmelde dit barn via vores medlemssystem. Udmeldingen gælder først, når du har modtaget bekræftelsesmail på, at dit barn er udmeldt. Se her, hvordan du udmelder dit barn:

  1. Login på medlemsservice: https://medlem.dds.dk/
    1. Hvis du ikke kender dit login, så bare tryk ”glemt adgangskode”
    2. Hvis du er i tvivl om, hvilken mail, der er tilknyttet, så spørg dit barns spejderleder
  2. Tryk på dit navn i højre hjørne, og gå ind på ”min konto”
  3. I højre side finder du dit barns konto under ”forælder til”. Klik på ”vis” knappen, for at komme ind på dit barns konto.
  4. Klik på ”vis” under ”Medlemskaber” og klik på ”Udmeld”.
  5. Udfyld formularen og klik ”gem”
  6. Du vil herefter få en mail, når dit barn er udmeldt

Du kan også se, hvordan du udmelder dit barn i videoen her. 

Husk at I altid er velkommen til at starte igen, hvis interessen opstår. Mange tak for denne gang. 

Kontakt

6.-7. Sundby Gruppe
Formosavej 40
2300 København S
Danmark

kontakt@6-7sundby.dk

Følg os på

Læs vores cookiepolitik her

En del af

Det Danske Spejderkorps logo